torsdag 26 maj 2011

Crazy bananas

Ja herre, jag hade glömt bort att jag hade en blogg, tog en stund innan jag kunde komma på lösenordet för att logga in :P Så det är väl hög tid för en liten uppdatering nu, eller vad säger ni?

Så himla mycket har dock inte hänt sen sist jag skrev, förutom att typ tre årstider passerat förbi. Det man märker mest på att tiden går så fort, är alla som får barn. Veronica och Tommie som jag skrev om i mitt senaste inlägg har nu fått en dotter, lilla Jizelle. Snart ska en annan kompis ha barn (i augusti) och en annan i oktober. Crazy bananas säger jag bara, man märker verkligen att man blivit vuxen på riktigt nu.

Jag har även hunnit till Asien två gånger sen sist jag skrev, först Kina på en studiresa med min morfar och sen semester med Adde och Carro i Thailand. Helt underbart! I sommar blir det dock en Sverige-semester, i skärgården och på västkusten och en snabbis till Gotland igen.

Köket har vi precis renoverat, eller vi och vi, Adde och hans pappa. Jag bidrog enbart med trevligt sällskap, bra musik, varmkorv och saftblandning :P Det vart hur bra som helst, vi är supernöjda. Nu ska hallen och sovrummet målas om och parketten i vardagsrummet ska slipas. SEN är vi klara och redo för försäljning! Ska bli så himla spännande att se vart vi hamnar sen. Vi får se hur långt stålarna räcker helt enkelt.

Det får räcka för nu, uppdaterar nog snart igen...hoppas vi iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar