fredag 1 januari 2010

Åre-uppdatering 5

Ja jösses, vart börjar jag...vilken sinnessjuk nyårsafton! Det var grymt kul verkligen, men snacka om baksmälla idag asså. Jag har äntligen kommit upp ur sängen och placerat mig i soffan istället, men funderar på att återvända till sängen ganska snart, så den här dagen tar slut någon gång.

Festen började på nedervåningen med middag, det var supergott men nästan alla fick matkoma och låg och degade i soffan ett bra tag efter middagen, ingen orkade efterrätt så den finns kvar fortfarande. Efter att vi käkat flyttade vi festen upp till övervåningen. Vi dansade en hel del och bytte maskeradkläder med varandra, jag t.ex. tog Jonas pimpmössa och solglasögon och en sjukt ful blond peruk. Herregud säger jag bara, vilka sjuka bilder jag har i min kamera. Sen på tolvslaget gick vi ut på balkongen och firade med skumpa. Sen hände nåt som jag hade lovat mig själv att inte göra...jag bastade på fyllan. Snacka om ångest jag har idag över det haha. Och inte nog med det, jag hoppade dessutom ner i snön och hade lite svårigheter att komma upp igen :P Haha det var riktigt kallt, men skönt som tusan när man kom in i bastun igen.

Ja som sagt, en riktigt sinnessjuk kväll som man aldrig kommer att glömma. Bilder kommer att läggas upp på Facebook sen när jag kommer hem. Nu pallar jag inte skriva mer, ska nog gå och lägga mig. Later dudes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar